fredag 15. juli 2011

Benk som sofabord

Så har jeg gjort det igjen. Ombestemt meg altså. Det er forsåvidt lenge siden - da det runde sofabordet egentlig aldri passet helt inn. Så etter mye leting, om og men - så har jeg byttet det ut. Med en sittebenk.


Sigurd fra Ikea er akkurat så smal som jeg ville ha det - siden vi ikke har verdens største avstand mellom sofa og tv. Det har også perfekt høyde så jeg kan putte en stor puff innunder - når jeg finner den jeg vil ha... Foreløpig pyntet kun med tre enkle telysglass, siden Mini er noe klåfingret og skal flytte på alt - og helst sette det gulvet...

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt bord! Jeg har snakket med Hai ang mat til festen. Jeg venter på et "tilbud" ;) God helg!

    klem fra umulie

    SvarSlett
  2. Kult! :) Håper det blir en bra pris - vi kan jo friste med litt bloggreklame i tillegg, hehe?? :D God helg du også!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...