fredag 29. juli 2011

Prosjektdag (del 2)

Jeg lurte veeeeldig lenge på hvordan jeg skulle få til en sko-oppbevaring i gangen. Gangen er lang, smal - og har tre dører.... I et lite innhukk har jeg plassert en kommode med speil, og langs den lengste veggen har jeg satt opp copycat-trærne mine som knagger for klærne. Jeg hadde ikke lyst på et tronende skoskap rett ved døra (som var eneste mulighet) i frykt for at gangen ville føles enda smalere. Det har vært en utfordring (og ganske frustrerende med fire personers større antall sko over hele gulvet) - helt til mammaen min manifisterte en tanke som hadde lekt seg i hodet mitt.

Løsningen ble nemlig et stakittgjerde. Siden jeg har trær til jakkene, hvorfor ikke ha et gjerde til skoene? På den lange veggen funket det helt ypperlig. Så vi gikk til innkjøp av lekter, lister og skruer - og kort tid senere hadde mannen (noe hoderistende) fått det opp på veggen.



Egentlig skulle jeg ha kunstgress bak, men det bygger såpass ut at skoene hadde fått litt dårlig plass.  Nå er gulvet uten sko, de synes minimalt og jeg er strålende fornøyd! (og mannen måtte igjen innrømme at ideen min funket - thihi)

1 kommentar:

  1. Jeg smiler! FOR en unik ide! Kjempe artig :-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...