onsdag 3. desember 2014

Helt bananas på Fabkos

Tenkte jeg skulle vise dere alle herlighetene fra lørdagens treff.
Vi begynte nemlig med litt rabattert shoppin i Frøken Rosas pop-up butikk på Grorud. I det minste, søteste lille røde huset kalt Kvernstua. Der gikk 25 damer på rad og rekke og lekte stolleken uten stoler, og jeg gikk jo på en liten smell.... 

Juletrær i tre, og lakriste fra Tetøsene. 

Hello Kitty kakekuttere og eggformer

De beste teskjeene og sushipinner fra Rice, samt sparkling tall (stjerneskudd) til bursdagskakene

Kule drikkeglass med sugerør (alt i plastikk) og søteste retromatboksen. 
Ser for meg jentene gå rundt med smoothie i disse glassene!

Jeg var også så heldig å vinne litt i løpet av kvelden, og premien var to fine kopper fra Søgne, kakao og hot choc shot med minimarshmallows fra Amundsen Spesial. 


I goodiebag nummer en fikk vi saft fra Zeroh (som var veldig gode!), papirsugerør fra Festfabrikken, kuleste smykket fra Act of Style, søt liten Sonny Angel fra Ruth & Rudolf og en kopp jeg dessverre ikke husker hvem leverte - men det er samme leverandør som PIP serviset for de innvidde.

Goodiebag nummer to kom fra Piknikkurven, og jeg gleder meg til å teste disse produktene, som er garantert smakfulle og allergivennlige. Gardsmost fra Sandane, syltetøy, nellikte og pynteblomster.
Sjekk ut mer allergivennlig, økologisk og god mat på Piknikkurven - som lanserer denne uka.



1 kommentar:

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...