tirsdag 18. oktober 2011

{fotokonkurranse} Et barn er et lite menneske

Øyeblikk.net har en fotokonkurranse jeg kjente jeg kunne være med på. Et barn er et lite menneske er temaet, og som de sier - man skulle kanskje funnet frem barnet i seg oftere?

Mitt bidrag til konkurransen er dette bildet jeg tok av lilleprinsessa Pernille i vinter. Tankefull og skjønn står hun og kikker gjennom de store vinduene og ut på den store verden. Så utrolig glad for at jeg klarte knipse dette øyeblikket, bare se hvordan hun har hendene! {smelt!}


Konkurransen er hos fine

15 kommentarer:

  1. Vakkert bilde! Lille filosofen *smile*

    Lykke til videre i konkurransen.
    Maiaklem

    SvarSlett
  2. Herligt billede:)
    Ønsker dig en god dag.
    /Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Ååå, for et herlig bilde <3 Sukk..

    Takk for kommentar på betong innlegget jeg hadde i går. Det blir nok til at vi får hjelp med å legge gulvet. Så skal jeg sjekke det med nyanser.


    God tirsdag
    klem Nina

    SvarSlett
  4. Så flott bilde, nydelig uttrykk hos jenta, litt veslevoksent liksom :)

    Tusen takk for at du er med i vår fotokonkurranse.
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  5. En av de gangene man slår til i rette øyeblikk... :D
    Hun er god og det er du også... ;D

    SvarSlett
  6. takk for fine ord! Tok en serie som jeg synes var fantastisk at jeg fikk til - på rett sted til rett tid, sier nå jeg.... Oppdaget imidlertid at det egentlig var et annet bilde jeg egentlig hadde tenkt til å laste opp - haha - mer om det senere ;)

    SvarSlett
  7. Så stilig bilde og for et flott blikk!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  8. Så nydelig hun er den lille jenta di! Også har hun et veldig fint navn;)

    Masse lykke til i utfordringen - må innom å titte på den siden tror jeg!

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  9. Nydelig bilde.
    Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  10. Fantastisk bilde.
    Får av en eller annen grunn litt 70-tallsvibber av bildet. Fargene...et eller annet er det som gjør det. Perfekt.

    SvarSlett
  11. åååå, så fint! Og så fin jente!!! Nydelig!

    SvarSlett
  12. Et fantastisk utrykk!
    Dette bilde likte jeg!
    Lykke til!!
    MineBlom

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...