onsdag 19. oktober 2011

{moodboard} Kreativ krok

Jeg er en av de som scrapper bildene jeg liker inn i album, og som kjennere vet krever scrapping sin plass i utstyr. For tiden har jeg sneket til meg en side av den hele 4 kvadratmeter store inneboden og rigget meg til så godt jeg kan. Det er ikke spesielt hyggelig der inne. Veggene er ubehandlet - så jeg ser rett inn i en gråbrun gipsplate, og gulvet er sponplate.

Det må sparkles, males, legges gulv og byttes innredning - som nå er fastspikrete hyller med helt feil mellomrom mellom hyllene. Når vi bikker over til 2012 skal boden til pers - og bli et inspirerende kontor.

I og med alt scrappeutstyret (og symaskin og fotoutstyr og mye annet) blir det stort fokus på lure oppbevaringsløsninger. Har lagt min elsk på de gjennomsiktige plastboksene fra Muji og Habitat - for ting jeg må finne raskt, mens det nok blir hvite esker fra Granit og Ikea på ting som fint kan gjemmes bort.

Gleder meg til å sette igang med dette prosjektet - som blir 2012s første!

1 kommentar:

  1. Synd du ikke kan få til vindu - kanskje et bilde med utsikt..
    Jeg er sikker på at det blir både inspirerende og smart der inne - bare pass på lille bølle...;D

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...