torsdag 20. oktober 2011

Stue med bibliotek

Da er turen kommet til rommet man kommer inn i etter gangen, altså stua vår. Grønt og rødt er fargene som går igjen - sammen med grått, hvitt og sort.


 Hele første etasje har åpen løsning - så dette er stuedelen, med bøker fra gulv til tak på veggen bak sofaen. Jeg er avhengig av bøkene mine, og håper det at de står fremme inspirerer prinsessene til å ta fatt på bøkene når de blir litt større...



Jeg har jo selvsagt funnet drømmesofaen, som ikke er den på bildet - og jeg har funnet et annet vitrineskap jeg heller vil ha. Men det får komme siden - enn så lenge storkoser vi oss i sofakroken med super utsikt til naturen utenfor.



De supre retro-rammene jeg kjøpte hos Lagerhaus har fått gamle bilder av foreldrene våre - som passer ganske godt siden begge bildene er fra sent 60-tidlig 70-tall.




Ha en strålende torsdag, alle sammen!


3 kommentarer:

  1. DER var det store fine bilder!! :) Nydelig, koselig stue dere har - herlig med der grønne og røde - du er så gjennomført du - flink!

    SvarSlett
  2. WOW!! FOR en kul stue!!! Fantastisk!

    SvarSlett
  3. Veldig fin stue, syntes sofaen også var flott jeg da. Er helt enig med deg med det å ha bøker i stua. Skjønner meg ikke på folk som ikke har bøker, men det er ikke alltid like lett å få det dekorativt. Mannen min ler av meg når jeg sorterer bøker etter farge, men det blir jo mye ryddigere.

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...