onsdag 27. juli 2011

Prosjektdag (del 1)

I dag har vi hatt en liten prosjektdag. Godt å få ut de tingene jeg har hatt i hodet en stund. Jeg har også malt vinduskarmer og sprosser - en ikke såååå lystbetont oppgave...

Vaskerommet har fått sitt "regntøy og barnehagesekk"-tre. En trestamme er malt hvit, festet i veggen - og så har jeg satt på grønne store, gode kroker fra Ikea (en halv hund - hehe) som man får plass til mye på. Mannen lo seg fillete av krokene, men det velger jeg glatt å overse - de er jo praktiske og morsomme! Blir en lek for jentene å henge fra seg regntøy og utedress på de.



Vi har også endelig fått skooppbevaring i gangen på plass. En ganske så orginal idé om jeg få si det selv, men den funker som bare det! Følg med, følg med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...