mandag 25. juli 2011

Meningsløst?

De sistene dagene har tårene nærmest sprutet. Sjokkert og med klump i magen siden fredag har interiørblogging virket meningsløst. Jeg er heldigvis ikke av de som er berørt direkte, men ord kan ikke beskrive hvor ufattelig det hele er.

Alle mine tanker og all min medfølelse går til ofre, pårørende og berørte.


Vi var i Sverige på fredag - hadde kjærestetid og koste oss på spa uten barn. På vei hjem hørte vi de rystende nyhetene på radioen. Vi visste med en gang at Norge ikke ville bli det samme igjen, lite visste vi at det skulle bli verre.


Jeg tror nok det fortsatt det blir noen dagers stillhet fra meg her. Før livet går videre.

1 kommentar:

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...