onsdag 6. juli 2011

Gress på veggen

Ferieprosjekt nummero uno er i gang! 
Ganske godt gjort på dag 3 av ferien, synes jeg. Etter at jeg prøvde meg på Teppeabo for et par uker siden, men kom - sto - og gikk da jeg i løpet av ti minutter ikke så snurten av en ansatt (og desto flere personer i kø) bestemte jeg meg for å rett og slett utsette alt til ferien. 
 Veldig inspirert av Brigg falt jeg helt for kunstgress-ideen.
Som tenkt, så gjort - og nå er altså gresset kommet seg opp på veggen. Litt kunstgress med passe lengde på stråene, stiftepistol og tapetkniv - og voila! Har rammet inn døra som fra før av er inne i et lite innhukk. 
I morgen kommer forhåpentligvis resten på plass!
(Derfor bare en liten sniktitt på veggen i dag)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...