torsdag 3. november 2011

Utvalgt av Fru Fly!

Forrige uke var som nevnt et salig kaos og veldig stressbelagt. Døgnet hadde definitivt for få timer, og jeg glemte HELT at jeg var med i oyeblikk.net sin fotokonkurranse "Et barn er også et lite menneske".
"vinnerbildet" - som fikk andreplass!

Det var så utrolig mange fine bidrag av små håpefulle, så selv om jeg er veldig fornøyd med bildet jeg lastet opp hadde jeg ikke de store forhåpningene, det er veldig mange flinke fotografer der ute! Da jeg kom på i går at jeg måtte sjekke hvem som vant den konkurransen - hvem Fru Fly (som tar de mest vidunderlige bildene!) hadde valgt ut som sine favoritter oppdaget jeg at jeg var blitt nummer TO! Nummer to altså, helt utrolig morro - tusen takk, det var kjempegøy!


Det morsomme er jo at jeg EGENTLIG hadde tenkt til å laste opp dette bildet, men som jeg ikke fant i farten - og da ble det altså det andre som fikk representere bildeserien jeg var så überheldig å få til i vinter. Moro, moro altså!

I kveld er det bloggtreff og førjulskos hos Hviit - og det gleder jeg meg enormt til! 
Ha en strålende torsdag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med 2 plass! Bildet ditt er så herlig:) Søt liten frøken du har:)

    Vi sees ikveld hos Hviit!

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  2. Bildet er jo helt fantastisk!! Min favoritt :-)

    Gleder meg til å se deg igjen i kveld, snuppa!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...