onsdag 2. november 2011

Søte drømmer



Det er viktig med et soverom som oser stillhet og ro, og som har deilige dyner å krølle seg sammen under. Jeg slår to fluer i ett smekk, og slenger meg på NIBs november-utfordring, samtidig som jeg viser foreldre-soverommet på rundturen i huset.


Jeg har holdt soverommet i hvitt foreløpig, med en tapet fra Scandinavian Design. Den røde tråden i huset er natur, så tapeten har både trær og fugler. Den har deilige kalde farger  jeg liker å ha på soverommet - det gjør at jeg sover sååå mye bedre!



Har customized rullgardinen litt og den fantastiske lampen fra Ikea får trone over sengen - og kaste nydelige skygger! Rammene på skohyllen har jeg spraylakkert i farger fra tapeten.

2 kommentarer:

  1. Så stilig soverom. Likte veldig godt tapeten og fargene du har valgt. Også var det veldig morsomt med herr og fru på døra:)

    SvarSlett
  2. Hei Veldig fargerikt og fint soverom. Utrolig praktisk med skohyllen. Tror jeg kopierer den ved oppussing av vårt rom. Lykke til! Mvh Å

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...