tirsdag 1. november 2011

Hekser og gresskar

Så er jeg endelig tilbake! Jeg hadde stoooore planer for fine Halloween-dekorasjoner, men da forrige uke ble et rent maraton både på jobb og hjemme sprakk den planen heftig.


Jeg er VELDIG fornøyd med årets gresskarlykt, den ble ganske skummel hørte jeg kommentert fra flere... og det var jo intensjonen - thihi. Jeg hadde også puttet små skjeletthender i godteriet, som jeg oppdaget at husmannen hadde GITT BORT mens jeg var ute en tur! Det var jo ikke meningen å gi bort pynten, men jeg kan skjønne at de var veldig populære blant småttisene.


Gullhår var skummel heks, og var så ivrig at hun småløp gjennom hele feltet - og mengden snop holder antagelig til neste år...

Oppdaget i dag at jeg har vært så utrolig heldig å VINNE hos Fabelaktige Maia også - en god start på november, synes jeg. Tusen takk for alle nye følgere, så utrolig koselig at dere vil følge med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...