fredag 7. oktober 2011

Bad til inspirasjon

Jeg gleder meg så til bloggetreffet på lørdag, at jeg ikke helt har klart å fokusere på fine bilder fra heimen. Det er lite endringer som synes godt - og da kjenner jeg at motivasjonen er litt fallende. Så da må jeg ut og se etter inspirasjon - og syntes disse badene var helt fantastiske!

 Det er så fint å ikke nødvendigvis måtte ha hvitt grått eller beige på badet. Hadde jeg hatt en mer vågal mann skulle jeg lett hatt det røde badet lenger ned!



Litt over the top, men hvorfor ikke? Bad skal være litt ekstravagant og luksuriøst. Hos oss er badet foreløpig veldig klinisk, skulle gjerne hatt noen lotto-millioner på konto!


Mannen er veldig opptatt med å gjøre uisolert utebod til støyisolert gutterom (les: furterom) med plass til både sofa og projektor med nedrullbart lerret. Dette er hans eget prosjekt og jeg er veldig imponert over innsatsen så langt! Er veldig spent på å se hvordan det blir når det blir ferdig, og kommer selvsagt til å dele bildene med dere etterhvert. Tenkte jeg skulle gi dere en "fra start til slutt"-visning :) 


Ha en strålende helg alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Dette var en fargerikinspirasjon :)
    Blir hyggelig å treffe deg i morgen. Ses! :)
    -Hedda-

    SvarSlett
  2. Her var det mange farger. Likte nok beste det nederste bilde her. Ha en fin helg!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...