torsdag 3. april 2014

BROSLO - kunst med slushdrinker

I går kveld ble det utstilling på meg. 
To unge gutter - BROSLO - har fatt fart på kunstnerkarrieren ved å lage YOLO bilder, faraoinspirert kunst i tre og ellers bilder og møbler med maling og grafitti. Alt i denne utstillingen er laget via gjenbruk. Les mer om utstillingen HER. Den er åpen til 10.april. Jeg skulle gjerne hatt både YOLO-bilde, Cara-bilde og annet fra disse gutta, men må nok nøye meg med å få se bildene på nært hold på utstilling i stedet. Altså. I Parkveien 64 ble det i går holdt en utstillingsåpning, stappfullt med folk. Bildene var stort sett solgt i timen før utstillingen begynte (da lokalet ble åpnet for den almenne hop), og drinkene ble servert via slushmaskiner av Slushbird. Det morsomme er jo at en av disse gutta er fra Brumunddal. Jepp - det finnes Brumunddøler overalt! Parkveien 64 har forøvrig vært stedet der vi hadde de berømte juletrefestene våre for noen år siden. Stedet er litt forandret, kan man si.

Favoritten min!
 

Kermit og nabobildet var også sykt kule. 
De er laget ved å dryppe maling, som dere ser av detaljbildet.
Skulle gjerne hatt et av disse på veggen, ja. 

Det ble en veldig hyggelig kveld, jeg traff til og med på en kompis av broderen, 
også tok jeg bilen hjem. Man skulle jo ikke tro at det var lange køer på E6 halv tolv på natta, men joda - jeg sto i kø da kun én fil var tilgjengelig. Utrolig kjedelig så sent på kvelden, skal jeg si dere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...