torsdag 6. februar 2014

Friskt pust og orginale møbler

Jeg kom over noen unge oppadkommende menn som for tiden har stor suksess med både veggkunst og snekring av orginale og ikke minst fascinerende møbler. Jeg digger YOLO Mikke, og stuebordet resirkulert av et gammelt flygel var jo bare helt konge. Når jeg ser disse bildene får jeg ekstremt lyst på en stor leilighet i byen. Og ja, sjekk ut kjøkkenet laget av kasserte pianodeler!
Love! 


Alle bilder lånt av Brødrene Oslos egne sider.

De lager møbler og kunst på bestilling, så det er jo bare å kontakte dem.
Jeg må visst spare litt først.


2 kommentarer:

  1. Det bordet var jo bare genialt!! Så kult ;) -Designlykke

    SvarSlett
  2. Herregud, der var det mye kult!!!
    Skikkelig kreative karer :-)
    Elsker pianobordet!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...