lørdag 8. februar 2014

Drodling

Mens ideer syder og planer utvikles er det gøy å drodle litt. 
Få ting ned på papiret, eller sette sammen detaljer digitalt - som jeg synes er en like grei måte. Så for planene for rommet til Storesøster, har jeg laget et lite moodboard. Hovedtemaet blir sort og hvitt, myket opp med sarte pasteller som mint. Jeg er nemlig mektig lei rosa, så det håper jeg sterkt på å unngå.


Målet er å lage et rom hun kan vokse i, og som tar hensyn til at hun snart går både inn i tween-alderen og etterhvert ut av den og blir ordentlig tenåring. Med plass til alt fra bøker, leker, tv, klær, dill dall og møbler for venninnebesøk og kreative sysler. Gleder meg til å sette i gang med dette prosjektet utover våren!

2 kommentarer:

  1. Kan du linke til hvor du har fått tak i de forskjellige møblene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vilde. Alle møblene her er IKEA, med unntak av den hvite lampa - den er fra Lady sitt bilde, så den vet jeg ikke noe om. Stokke stolen er forøvrig Stokke da. Hesteputene fra By Nord.

      Slett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...