fredag 6. april 2012

Forberedelser

Jeg har såvidt nevnt det tidligere.
Om mindre enn tre måneder blir jeg fru. Nøyaktig hvilken fru strides de lærde fortsatt om. Det finnes fire alternativer hvor jeg har utelukket to og er fornøyd med hvilket som helst av de andre to, mens mannen i grunnen kun er interessert i ett av de alternativene jeg har utelukket. Altså - det strides.


Mellom slagene planlegges det til den store gullmedaljen, og sist helg hadde vi testing. Av sprudlevann og søtsaker. Det var en ganske gøyal kveld, og søtsuget mitt ble kraftig imøtekommet. Sjokoladedyppede mashmallows med kakestrø er en hit jeg absolutt skal ha med. Sjokoladedyppede jordbær også, selv om de er en gjenganger. Makroner i herlige farger og deilige smaker - ja takk.


Sprudlevannet er vanskeligere. Vi testet fire ulike, men må nok teste flere. En rosa cava som var akkurat passe tørr havnet på delt førsteplass med den mye søtere Astien. Asti er veldig godt, men blir kanskje litt søtt mot alt det andre søte? Marques de Monistrol var fin og tørr og god, og jeg syntes den hadde en fin balanse mot alt det søte, men vil andre like den? Veeeeeldig vanskelig dette, altså!

Jeg tenker stort sett bare bryllup om dagen, men skal prøve å koble av litt med påskekrim.
Håper dere har en super påske, alle sammen!

1 kommentar:

  1. Santa Julia tror jeg den heter en veldig god ikke for søt musserende vi hadde igår. Tips :)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...