søndag 15. januar 2012

Mørke kvelder og peiskos

Sola har snudd, men kveldene er fortsatt mørke og det er fortsatt kaldt. Jeg digger å krype opp i sofaen under et pledd og lese da, med knitring i peisen, god varm drikke og en god bok. 

 Bøker er et must - jeg leser mange, mange i løpet av et år - og det er viktig for meg å vise de frem. Jeg synes bøker lager en god atmosfære i et rom. 



I dette huset har jeg kledd en hel vegg med bokhyller - og satt sofaen foran. Kun noen centimter fra gode leseopplevelser hele tiden. Kanskje kan bokveggen også inspirere jentene mine til å begynne å lese bøker? Bokstøttene har jeg laget selv av belegningstein, hvit spray og sjablong.

Disse småjentene pynter opp en hylle. 
I morgen begynner en svært hektisk uke på jobb, men jeg får bo noen netter på hotell - og det kan jeg like! (Jeg sover så utrolig godt i hotellsenger, altså)


Ha en strålende uke, alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Er kjempe godt å kose seg med en god bok :-) Har selv et lite "biblotek" i huset :) Bokstøttene av sement var kjempe stillige og kreativt! :)

    Ønsker deg en flott kveld videre!

    Klem

    SvarSlett
  2. Er det noe jeg elsker å se så er det bøker i hjemmet!! Mange kjente tittler. For meg så er de et viktig element i stua og jeg hadde ikke klart meg uten dem.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg, er selv en samler og leser hele tiden. Drømmer om et stort bibliotek:)Ha en flott søndagskveld:)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...