onsdag 18. januar 2012

Innsjekk

Jeg har salgsmøte-uke på jobben, og løper og løper (eller jobber og jobber). Fantastiske Holmenkollen Park Hotell er stedet vi har vært disse tre dagene, og jeg fikk ett to-etasjes rom! Helt utrolig utsikt, og et veldig delikat og deilig rom. Denne er like god som den ser ut:



Noe som ikke var så delikat og deilig var turen hjem i dag. Lystig legger jeg av sted fra hotellet kl 14.30 - overbevist om at jeg har gooood tid, og kommer til å bruke max 40 minutter hjem (gjennom hele byen). Slik ble det ikke. I stedet snør det katter og bikkjer, og trafikken snegler seg avgårde i 6 km/t. Jeg trodde jeg skulle gå ut av mitt gode skinn. Rett og slett blir litt "Fallen" og klikke i vinkel.


Jeg brukte 2 timer og 10 minutter. Og da var det store perioder hvor vi sto helt helt stille. Lenge. Prinsessene måtte hentes av (veldig snille) naboen, og da jeg kom hjem leste jeg at køen hadde vært 15 km lang. Pga av fire dårlig skodde lastebiler som ikke kom seg opp en bakke. Jeg var ikke mye delikat mens jeg satt der og håpte bilen foran meg skulle bevege litt på seg - heller litt monsteraktig, vil jeg si...

Håper dere hadde en litt bedre ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...