onsdag 12. oktober 2011

Åpningsfest for Habitat og ROOM

I morgen - torsdag 13. oktober åpner både Habitat og ROOM butikker på House of Oslo, og jeg er så heldig å få lov til å være med på åpningsfesten i kveld!

Helt tilfeldig fikk jeg invitasjonen i mailboksen fordi jeg er kunde i Storebrand (det er de som eier bygget House of Oslo ligger i) og jeg var ikke sen om å melde meg på. Flaks, sier nå jeg! Kanskje får jeg med meg noen gode tilbud også?

Ellers har jeg konstantert - om enn litt tidlig - at lilleprinsessa kanskje ikke er så interiørinteressert. I løpet av få dager har hun tatt livet av et stort speil, og i går tok hun likesågodt en håndlagd telysholder med slike skjøre blader i lag på lag, satte den opp ned på gulvet - og tråkket på den. Paddeflat. Selv var hun selvsagt storfornøyd.

(alle bilder fra Habitat)
Flere som har mindre "interiørinteresserte" barn? :) 

Strålende onsdag til deg!

1 kommentar:

  1. Åh jeg fikk invitasjon som bransje, men må stå over!

    Koos deg!

    Ønsker deg en fabelaktig lillelørdag, midtveis nå... Wee :)

    Jeg skal straks kaste meg på ett fly til Trondheim, skulle gitt mye for å være i samme by mer enn 24 timer av gangen denne uken, men men :)

    Smil og klem

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...