mandag 19. september 2011

Ikke akkurat et romantisk frieri

Det var ikke ned på kne med ring og besvimelsen-nær opplevelse, men for ett år siden ble jeg fridd til - og i forrige uke slapp vi nyheten! Endelig kan jeg begynne å planlegge litt mer åpent, ikke i hemmelighet... Det er så mye fint der ute - så mye gøy og spennende, og jeg gleder meg så utrolig mye til både planlegging, bryllupsdag - og ikke minst få en enda større samhørighet med beste mannen.

Fotografen (Henrik Kreilisheim) er allerede booket inn og testet. Ikke umulig at det kommer litt bryllupsinspirerte blogginnlegg her etterhvert (men hovedsaklig har jeg alt bryllupssnakket på tjuetredjejuni2012.origo.no).

Så fortiden fråtser jeg i inspirerende bilder av pyntede lokaler, bord og fantastiske kjoler. En verden man kan drukne i! (og så utrolig morro!)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye, så spennende! Du har en fin tid foran deg nå, så mye moro å planlegge :D Og for et godt valg av fotograf! Henrik er en av de flinkeste og hyggeligste fotografene jeg vet om :D Han tok fantastiske bilder i vårt bryllup også.
    Ha en fin dag :)
    Kjersti

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...