onsdag 24. september 2014

Ro i sjela

Ingenting er som et ryddig rom, skal jeg si dere, og endelig er skjenken kommet på plass.
Storesøster fikk nemlig bordet som sto her tidligere som ny "pult", og siden jeg uansett trengte litt mer oppbevaringsplass ble det skjenk under trappa. Jeg har siklet på denne skjenken, men å betale nesten 20.000 for en skjenk er uaktuelt, så da ble det denne selv-sammensatte løsningen fra Ikea istedet. Ikke like sprek som den jeg har siklet på, men jeg er godt fornøyd likevel.

Innerst i hjørnet under trappa har jeg bevart den lille lesekroken jentene liker å sitte i og lese, spille eller se på pad'en. Noen bøker står klare i en skuff og bare venter på å bli lest.
 
 
Ahhhh - ryddige rom gir meg ro i sjela, altså!


(tidligere postet på BareSusanne)

1 kommentar:

  1. Så digg med orden!!
    Ble kjempebra:)
    Og jeg elsker fargene :))

    Bli gjerne med på Million-gavedryss hos meg:)
    Enkelt og greit, en kommentar og du er med i trekningen!
    Fine premier:))

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...