mandag 15. september 2014

Feiende flotte folk i flott vær i flott by

Jeg har bare kjørt forbi Brevik på vei til sørlandet, kikket ned på dette lille stedet fra brua høyt der oppe. Lørdag var jeg så heldig å få besøke det, i forbindelse med dette treffet i regi av Festfabrikken og Frøken Fabelaktig Maja. Brevik er et utrolig koselig sted. Gamle hus og små smug. Ikke minst viste den lille byen seg fra sin beste side i det beste været vi kunne få. 
Vi begynte med rosa champagne i et bittelite galleri, før vi shoppet på Festfabrikken og hadde små workshops i silketrykk og kakedekorering. Videre gikk turen ut i båt til Sandøya, der vi hadde Hawaii-party med reker og hvitvin (av den alkoholfrie sorten til meg) og pinjata-denging. Den pinjataen fikk skikkelig juling uten at den ville sprekke av den grunn. Det var hvertfall en superkoselig og morsom tur ut på øya. Femti damer med blomsterkrans og snakketøyet i orden! 
Da båtturen var over var det tid for grillfest, og jeg skulle gjerne blitt, men siden det også var nabofest i borettslaget tok jeg bilen fatt og kjørte tilbake til Skedsmokorset. Der ble det full fart og hæla i telttaket, og det kjennes alt for godt dagen etter...

 
En helt knall dag med supre folk både her og der! 
Se mer om treffet blant annet HER


(også publisert på BareSusanne)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...