mandag 16. september 2013

Design by BoConcept

Det var frøken kløne som var på vift i i storbyen. 
Jeg dro på møbelmoteshow og gledet meg til å ta bilde etter bilde av fine møbler og fine folk. 
Og hva finner jeg ut da jeg står der med alkoholfrie bobler i glasset og har motivet foran meg? 
At kameraet har stått på hele dagen og dermed et veldig tomt for batteri... 
 Det var sånn ca ti på skalaen når det gjelder ergelig, mobilbilder blir så utrolig dårlig i forhold, men det er dessverre det eneste jeg har fra den gøyale kvelden med møbelshow . 

Det var litt av et show BoConcept ga oss i samarbeid med Skeidar og Living. 
Utrolig morsom vri å ha et catwalk-show med møbler. 
Siden kleskjedene nå tilbyr møbler og interiør tenkte de nemlig at de kunne gi et moteshow - og sånn ble det. Det var veldig profft satt opp, med lys og lyd, drikkebonger og goodiebags. 
Jeg fant fort igjen de andre bloggjentene jeg til stadighet treffer på slike arrangement, og det er alltid veldig hyggelig. Vi skravler og ler og koser oss en hel haug! 


De la vekt på at det i 2014 blir mye lek - så de spilte ping pong på spisebordene, 
det blir fargemiks, og stilmiks - og man skulle stort sett går etter hjertet. 

Jeg digger formene og fargene til BoConcept, herlig danskt!

1 kommentar:

  1. Heiho, og takk for sist, alltid like koselig ja:)
    Syns mobilbildene dine ble bra jeg!
    En artig vri på en møbelvisning, og bra opplegg - slikt liker vi:))

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...