onsdag 22. mai 2013

Snart blir det Sommerkos!

Om ti små dager blir det ståhei i Haugesund
Om ni dager setter jeg meg på flyet til denne vestlandsbyen, for å joine 49 andre jenter på 
bloggtreff - og jeg gleder meg så masse! Litt skummelt, siden jeg kjenner ca ingen, men 
det tenker jeg det blir litt forandring på etter turen.

 

Supre Fabelaktig og Mittsitt Vikse står bak treffet, og de har ordnet så mange flotte sponsorer - at jeg blir helt matt! Nå er det ikke sponsorene jeg reiser dit for, men må jo innrømme at jeg håper jeg blir vinner av en premie eller to - hihi ;) 

Krysser fingrene for feiende flott vær og mye latter og morro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...