onsdag 24. april 2013

Ta med deg stua ut

Jeg så det da jeg var og stylet hagebord, det er så definitivt året for å ta med seg stua ut. 
Den innefølelsen du har i sofaen eller ved spisebordet ditt skal du ha med deg ut på verandaen, gjerne med masse lykter, puter, pledd og duk på bordet. 


Endelig, må jeg nesten si, så jeg utemøbler som så ut som en sofa - annerledes enn alle disse rottingmøblene der ute (og forsåvidt også her hjemme siden det nesten ikke finnes alternativer) - og jeg falt veldig for en slags modulsofa jeg gjerne skulle hatt på den planlagte, nye verandaen.
Har dessverre ikke noe bilde av den....


Jeg gleder meg så utrolig til å få på plass ny veranda, platting og utebod! Den blir større, penere, mer praktisk. Vi får en laaaaang utebod på endeveggen, som nå bare er et skyggefullt, gjørmete sted med mye rot. Det er forhåpentligvis ikke så lenge igjen. 

Så digg det hadde vært å hatt strand! Sitte her på dager og kvelder og høre på bølgene.

Elsker detaljene her. Den gule fisken, de fargerike putene, gardinene og brettet med skjell. Det røde teppet gjorde også sitt. Denne terrassen skulle jeg gjerne hatt!

Synes dette var så utrolig fint.
Et par gardiner og en lysekrone på et overbygg var virkelig prikken over i'en!
(også postet på www.susannebjerke.com)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...