onsdag 16. januar 2013

Nå står ikke verden til påske!

Litt sent ute, men godt nytt år til alle! 
Her har det skortet på motivasjon og tid de siste månedene, men nå er jeg jammen tilbake. 
Jeg gleder meg til 2013 på så mange måter, ikke minst er jeg veldig glad for at fargene er på vei inn. 

I øyeblikket sitter jeg dog himmelfallen og småsjokkert over mannen i huset, som fra å bare skulle flekkemale litt her og der har gått over til å foreslå tapetsering av hele trappegangen. 
Jeg lurer litt på hva som slo ham? 
Men jeg er superhappy jeg - har liksom ikke blitt helt komfortabel med den gråtonen vi valgte og synes hele trappeoppgangen er veldig kjedelig. 

 
Vi har lyst til å ha samme tapet som på tv-veggen, en tapet fra Borge vi kjøpte for to år siden... Blir jo spennende å se om den fortsatt er i salg...! 

Nytt tak og nye vinduer er forsåvidt kommet på plass den siste tiden, noe som førte til at de gamle gardinene ikke kunne brukes - men hvem sier vel nei til litt shopping? Fikk til og med de nye liftgardinene opp i dag.

Nå må jeg handle (altså finne tapet) før mannen ombestemmer seg! 
Hipp hurra for 2013!

1 kommentar:

  1. Hei og hoppsann:)
    Eg fant bloggen din idag, kjempe koselig blogg du har:). Så fine bilder av kjøkkenet ditt, diggar dei stripete liftgardinene, eg liker striper:)
    Ja, du må hiva deg rundt og kjøpa tapet før mannen ombestemme seg...hahaha... Her har eg gått igang med eit gedigent male prosjekt..hahaha...Eg male gangen vår, oi det blei visst eit større prosjekt enn eg trudde...hihi..Her er det sånn når Terje reiser på jobb, er det fram med malarkosten..haha...Trur han begynner og bli "forsynt" av alle prosjekta mine:)
    Gler meg til og sjå tapetseringa av trappeoppgangen din:)
    Eg legg meg til som følgar hos deg:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...