fredag 12. oktober 2012

Megashopping

Det er under to uker til det nye Strømmen Storsenter åpner, og jeg må innrømme at jeg gleder meg stort! Strømmen Storsenter ligger i akkurat passe avstand og med alle de nye butikkene de skal ha med på lasset blir det velstand (eller kanskje ruin sånn med tanke på alt man kommer til å ville ha lyst på...).

(Illustrasjon fra lpo.no)
Blant annet kommer Gina Tricot, New Yorker, Gant, Huset Høyer, Gerry Weber, Claire.dk, ALDO, Match, Mango, Ecco Store, Studio G12, Follestad herre/dame, XXL, Home & Cottage, Expert, Mph, Organic Store, Moods of Norway, Meny – og av spisesteder kommer blant annet Jordbærpikene med takservering, Egon med uteservering, Baker Hansen og BIT. For mer informasjon kan du jo sjekke ut www.shoppingblogg.no

Dette blir skummelt for lommeboka! ;) 




1 kommentar:

  1. Jeg var og smugtittet i dag - halleluja, jeg kommer til å bli arm og fattig!! ;-)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...