tirsdag 21. august 2012

Vente, vente, vente

Akkurat nå er jeg i ventemodus. Jeg venter på et nytt tre, jeg venter på ny sofa, jeg venter på penger (hehe), jeg venter på bildene fra bryllupsfotografen - og ikke minst - på lørdagens bloggtreff på Home & Cottage! Det gleder jeg meg mye til - har blitt altfor lite interiør i ferien. Så på lørdag skal jeg nærmest fråtse!
(utrolig kjipt, lite bilde - men denne sofaen (eller en liten variant) venter vi altså på - gleder meg til å kunne breie meg skikkelig - hehe. Adriano fra Skeidar)
I går hadde vi første skoledag i heimen, og den gikk så bra! Etter skolen feiret vi litt med lunsj og dessert - og tilslutt besteforeldre på vafler i kveldingen. Litt stas på Gullhår måtte til!


Ta forresten også gjerne en tur innom hverdagsbloggen min :)
Ha en strålende uke, alle sammen! 

1 kommentar:

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...