søndag 11. desember 2011

Litt etter litt

Det kommer nye elementer til hvert år. I år har julekrybben fått selveste stallen på plass. Vi mangler de tre vise menn, men de får kommer neste år... Selv om vi ikke er religiøse her i huset er det veldig koselig med julekrybbe, noe med både tradisjon og historien bak jula som hører med.



Da jeg var liten hadde vi egentlig en fantastisk julekrybbe i papp. Fargerik og fin. Den brant nok opp sammen med resten av huset, men tradisjonen med julekrybbe har altså satt seg. Og denne fra WillowTree er veldig søt. Har dere julekrybbe?

3 kommentarer:

  1. Herlig julekrybbe!

    God søndagskveld :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Den er flott, den julekrybben fra WillowTree. Selv har vi hatt en i alle år, men den ble totalt ødelagt i fjor av voldsomme barnehender. I år klarer vi oss uten, for jeg har enda ikke funnet ut hvilken jeg skal kjøpe... Den fineste er nok den du har ;-), men jeg liker veldig godt en litt mer moderne, så får vi se hva det blir til neste år..
    Ha en fin, fin uke!

    SvarSlett
  3. Den julekrybben fra WillowTree er bare helt nydelig. Har hatt den på ønskelisten min også, men i fjor arvet jeg den gamle flotte julekrybben som farmor og farfar har hatt i alle år. Etter at farfar ble alene har han ikke orket å pynte så mye til jul, men i år skal den fine krybben pynte opp hos oss i steden. :)
    Ha en fortsatt fin advent.

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...