lørdag 10. september 2011

Mange prosjekter

Det er mye som foregår i heimen om dagen. I tillegg til altoppslukende hverdagsaktiviteter bobler hodet over av ideer. Det gjelder bare å få tid til å utføre noen av dem!

Forrige helg var jeg på jentetur til Grimstad. Det var en kjempegøyal helg - og lørdagen ble selvsagt tilbrakt i shoppingens ånd. Den første butikken jeg så i Grimstad heter Riips, og var bare helt fantastisk. Der kunne jeg fort blitt veldig blakk. Den anbefales for alle som er i nærheten av Grimstad.

Mannen er også i gang med å få uteboden forvandlet til filmrom - et prosjekt jeg faktisk skal prøve å holde meg unna. Så får vi se hvor godt det går.... hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...