tirsdag 9. august 2011

Ny IKEA katalog

Det er jammen meg gått ett år, og det er på tide med ny IKEA katalog. Det er augusts høydepunkt, og i år har det virkelig tatt av. Jeg har fått invitasjon til lanseringsfest-konkurranse, til før-visninger på varehuset - og det reklameres både her og der. Det er litt stas å vente på alle nyhetene som dumper ned i postkassa.

I år har jeg vært og sniktittet litt på den amerikanske versjonen etter et lite tips - regner med at den norske blir ganske identisk. Ingenting jeg falt helt pladask for i første titt, men likte veldig godt de grønne kjøkkenfrontene - det er ikke like lett å finne de kuleste tingene i elektronisk versjon! Så her gleder jeg meg fortsatt til katalogen kommer i neste uke!

Ta en sniktitt du også! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...