lørdag 13. august 2011

Hverdagsinspirasjon

Jeg har latt meg inspirere av en hverdagsgjenstand her i huset for fargene til badet i 2. etasje. Plutselig så jeg bare hvilken frisk kombinasjon det utgjorde med grønt og rosa sammen, takket være lille-prinsessas drikkekopp....



Grønt er en av hovedfargene her i huset, og finnes i nesten alle rom. Litt ulike farger følger grønnfargen, og gult piffer opp så de små badeendene passerfint som pynt på hylla over badekaret.


Jeg har forøvrig tatt en ny titt i IKEA katalogen for 2012. Det som slår meg er at det er ekstremt MYE i Ikeas hjem denne sesongen, er det ikke? Litt overmøblert og fullstappet? Jeg blir helt matt av så mye ting, jeg - og vil i hvertfall ikke vise frem alt rotet mitt. Ikea som er så geniale på oppbevaring, hvorfor så mye maksimalisme og åpne løsninger?



Vet ikke helt om årets katalog inspirerer meg så mye i år, jeg... Men det blir helt sikkert en tur eller to i løpet av året likevel - de har jo så mye praktiske ting!

1 kommentar:

  1. Hei! Jeg er helt enig! De har liksom puttet "løsninger for store rom" inn i alt for små lokaler. Blir litt matt av alle tingene, og satt igjen med spørsmålet "Hva var det de egentlig ville vise?" ganske ofte.Uansett er de både bra og billige, så jeg tar nok en tur, allikevel! ;O)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...