lørdag 18. juni 2011

Sniktitt

Jeg er sååå glad for at jeg turte ta skrittet og male gulvet på vaskerommet. Etter fire strøk hvitmaling på veggen for å få bort de hersens stripene var jeg veldig spent på om gulvet ville tåle å bli malt. Det blir jo liksom ikke anbefalt å male vinylgulv, men da jeg leste dette svaret på IFI tok jeg sjansen. Med Tre stjerner gulvmaling i en herlig turkisfarge ble det brunoransje gulvet fullstendig forvandlet! Hele rommet ble nytt - lyst og friskt!

Briggs bruk av kunstgress har inspirert meg, men dagens besøk på Teppeabo var heller nedslående. Jeg mener at når det står minst 5 mennesker i kø foran kassa, og INGEN har sett et menneske som jobber der - ja, da burde de kanskje ansette noen ekstra personer? Jeg har ikke tålmodighet til slikt, så jeg gikk ut igjen, rimelig irritert.

I og med at jeg ikke har fått ting helt ferdig viser jeg bare en liten sniktitt i dag, så annerledes enn utgangspunktet!

3 kommentarer:

  1. Så spennende! Det ser utrolig kult og friskt ut! Gleder meg til å se helheten - sikker på det er kjempefint!

    SvarSlett
  2. Næmmen sjå...mitt svar som vippa deg over dørstokken jo ;) Synes det ser veldig bra ut jeg!

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  3. hehe ja, det ble superbra! :)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...