torsdag 9. juni 2011

FargeBarn: Fargerikt

FargeBarn: Fargerikt: "Jeg falt pladask for dette hjemmet! Her kunne jeg flyttet rett inn. Dette huset appelerte så til de grader til meg Både på stil og på farge..."

Her gjør jeg som FargeBarn, og sier "Fantastisk"! Så utrolig mange fine detaljer og herlig fargesammensetning. Sofaen var helt herlig, og her er det mye jeg kunne tenke meg "å stjele"!

Vittig er det at spisebordet vårt også har disse lampene OG den røde Ikea-bollen - thihi :) 

Hurra for farger!!

(kilder: bobedre.dk og fargebarn)

1 kommentar:

  1. Hei og takk for link! Det var virkelig et fantastisk hjem. Skulle likt å hatt det like gjennomført!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...