onsdag 11. mai 2011

Velkommen inn

Det første rommet i et hus man kommer inn i er gjerne gangen. Jeg sto og så på vår her om dagen. De fine trærne er gjemt bak hauger av jakker og sekker og skjerf, og skoene ligger hulter til bulter i flere lag bortover gulvet. Kommoden i sin friske gule farge er neddynget av småting, og jeg kan vel trygt si at hvis dette skal være førsteinntrykket lover det ikke godt for resten av huset.

Jeg ble veldig inspirert av et bilde jeg så hos Theas mania. Original sko-oppbevaring, og veldig kult. Jeg har ventet litt på at en ide rundt nettopp stabling av sko skulle slå meg, eller finne meg. Og nå tror jeg jammen meg det har kommet.

Kanskje jeg finner noen hjelpemidler på helgas loppemarked? Da har jeg nemlig tenkt til å prøve meg på et lokalt loppemarked, man vet jo aldri!

(bildene er bl.a fra homeklondike.com og housetohome.co.uk)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...