onsdag 20. april 2011

Grønn påske

Det gjør meg i grunnen ingenting at påsken er uten snø i år. Etter en laaaaang og kald vinter har jeg vært ferdig med snøen lenge, og en grønn påske ved sjøen er helt ypperlig!

Gullhår har mast på å få komme på hytta i flere dager, og kunne nesten eksplodere av lykke da vi ankom på mandag! Lekestua er et populært sted, og det tilbringes mange timer med sølekaker og festmiddager der. Klatring i epletrærne og husking er andre aktiviteter hun stadig vender tilbake til. Her er det paradis på jord for alle barn, tror jeg!
Dagens beste var da Gullhår kastet innpå en god slurk med "middag" fra sølekakekjelen før jeg fikk sukk for meg. Det tok ikke så lang tid før det kom opp igjen, for å si det slik. Jeg tror ikke hun kommer til å gjøre det igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...