mandag 11. august 2014

Nytt treff på trappene!

I fjor var jeg så heldig å klare snike meg til en plass på to bloggtreff i regi av Maja. 
Først var vi i Haugesund på sommertreff, så ble det Førjulskos i Lillestrøm. 
I år blir det festligheter i Brevik, og jeg gleder meg som bare det. 

Da blir det inspirerende samvær, bobler og latter. 
Jeg får møte gamle bekjente og nye. Jeg får oppleve et sted jeg aldri har vært, 
og møte inspirerende damer og menn som står bak festlighetene. Maja har tryllet med sponsorer og allerede ordnet en gedigen goodiebag. Det er absolutt ikke den som er viktigst, men det er jo utrolig gøy og veldig hyggelig gjort av alle de fine butikkene. Jeg har ikke oversikten en gang, men vet jeg kan glede meg til gavepapir fra Strand tekstil, illustrasjon fra Emmeselle, Sonny Angel fra Mellomstor og mye, mye annet. Jeg gleder meg også til foredrag, grilling og båttur med alle de fine bloggedamene som er påmeldt. Dette blir stas!


Bildene over er tatt av Maja, som har www.fabelaktive.com, og som altså står for alt sammen. 
Flinke dama! Bare en måned igjen! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...