tirsdag 20. mai 2014

Mursteinsvegg og trendy farger

Det er på tide med noen interiørprosjekter igjen, 
og rommet til Storesøster står først på denne planen. Hun har et stort rom, 
og det har hele tiden vært litt vanskelig å møblere, siden det er delvis skråtak og dette er i motsatt ende av rommet for døra. Jeg har heller ikke villet putte inn for mye på rommet, for hun er fortsatt svært lite glad i å rydde, så vi har gått for en ganske minimal stil. Nå er det tid for å gjøre noen endringer, og jeg begynner med tapetsering og maling. Litt usikker på hvor fort jeg skal oppdatere møblene, for det kommer litt an på denne ryddingen.... De nye møblene er nemlig litt mer åpne er de hun har per idag. 

Tapeten har jeg kjøpt hos your4walls, og er hvit mursteinsvegg. 
Slik får hun to hvite vegger med litt struktur, som gir litt mer intim stemning enn de hvitmalte veggene. Tenker denne skal løfte rommet hennes ganske godt, på samme måte som betongtapeten gjorde for trappegangen vår. 


Siden de møblene som skal inn hovedsaklig er hvite, skal de to andre veggene males med 2014-fargen Lady Fusion 5362. En litt mørk sjøgrønn farge som vil gi fin kontrast og fremheve møblene uten å bli for hard.  Med mintgrønne detaljer tenker jeg dette blir bra!


Nå gjenstår det bare å finne tiden til prosjektet da, 
med Stavangertur torsdag og fredag, MiniØya lørdag og søndag, Kristiansandtur neste uke, Metallica-konsert neste søndag... Tror kanskje det blir juni før jeg får begynt, men som jeg gleder meg til å fikse litt på dette halvferdige rommet!



1 kommentar:

  1. Så tøff tapet!
    Jeg har hatt mange tapetplaner her i huset og, .....men kommer liksom ikke lengere enn til planleggingsstadiet!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...