tirsdag 28. mai 2013

Kun kort tid igjen

Det nærmer seg bloggtreff på Hauglandet, og jeg gleder meg sånn! 
Er helt imponert over Fabelaktig, som har klart alt dette. 

Det blir fantastiske sponsorer - med alt fra Barfota-skjerf, til skål fra Wik og Walsøe, lampe fra Clas Ohlson til produkter fra Jamie Oliver, blader, bøker, sugerør og så mye mer. 

Jeg gleder meg til å ta på kjole og hæler, ta turen med den gamle bussen, drikke bobler, le og skravle. Det blir gaver, tapas, sweet table fra Widwey, utlodning og snakk om trender. En represtentant fra Jamie Oliver i London kommer i ens ærend til og med. 


I tillegg til alt som skjer lørdag kveld på bloggtreffet (#haugakos) gleder jeg meg til en liten mini-husmorferie i Haugesund. Bo på hotell, spise ute, kikke og shoppe. 
Krysser fingrene for godt, varmt vær!!
Dette blir så bra! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...