mandag 23. januar 2012

Bryllupsmodus

I hele høst har jeg vært litt på vent. Nå begynner det derimot å nærme seg veldig fort! Bryllupet vårt, altså. Så i kveld har jeg dillet litt med invitasjonene. De skal jeg nemlig lage selv, sammen med det meste av pynten til festen, og bordkortene. 


Vi skal ha sort-hvitt tema - annerledes, men likevel klassisk og elegant - og ganske lett for de fleste å kle seg til. Håper jeg.

Jeg holder foreøpig kortene litt tett til brystet. Veldig kjedelig om alt om dagen skulle avsløres allerede nå, ikke sant? Men jeg tror jeg har det meste i rute, kanskje :)

Magnetene vi sendte ut i høst, fra weddingpaperdivas.com. Bildene tatt av Henrik Beckheim.

Ha en strålende uke alle sammen! 


4 kommentarer:

  1. Vi gleder oss.
    Jeg vurderer faktisk veldig sterkt å sy kjole til festen :oD woohoo.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Spennende, da har du nok å henge fingrene i kan jeg tenke meg.:-)
    Likte den magneten dere sendte ut, kreativt.

    Lykke til med forberedelsene, følger spent med videre :-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. How exciting can't wait to follow along. So nice to meet you just found your beautiful blog so happy I did. I have enjoyed looking around and I'm now following you, wonderful to meet new friends. Hope you find a spare minute to visit me sometime follow back if you like. I’m looking forward to keeping in touch.

    Always Wendy

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...