mandag 10. oktober 2011

En peishylle til begjær

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde en peishylle å dekorere. Det er ikke til å unngå at man med barn i dag rett og slett må forholde seg til Halloween (selv om jeg egentlig heller skulle ha ønsket mer ut av julebukk-tradisjonen) og for å gjøre litt mer ut av det enn bare å kle seg ut og tigge godteri kan man jo like gjerne pynte litt!?!


Jeg falt veldig for bloggen landeeseelandeedo sin Halloween-peishylle - enkelt, men stilig. Må innrømme at jeg har fått veldig sansen for sånne printables/skilt som kan skiftes ut etter sesong og høytid altså!

Og hvem sier at gresskarene må være oransje? Litt maling og en gren eller sløyfe, og vips - du kan matche gresskarene med resten av interiøret ditt. Hos Landee kan du finne mye inspirasjon, bl.a hadde hun merket en ikea-oppbevaring utrolig fint. Verdt et besøk!



God mandag til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...